Gildia Respect (Shakes & Fidget)
Wybór klasy
Wybór klasy wybór jest bardzo prosty. Żadna klasa nie jest NAJLEPSZA, ani NAJGORSZA. Klasy są zrównoważone.
Mag:
+
Może osiągać niesamowite obrażenia, największe ze wszystkich klas.
Jego ataku nie może zablokować wojownik, ani uniknąć zwiadowca.
Omija redukcję obrażeń ( pancerz przeciwnika )
-
Trudno osiągnąc dużą ilość punktów życia (hp).
Obrażenia przeciwnika może zmniejszyć maksymalnie o 10% (pancerz).
=
BRAK
Zwiadowca:
+
Możliwość wykonywania uników.
-
BRAK
=
Średnie obrażenia.
Śrenia ilość hp.
Obrażenia przeciwnika może zmniejszyć maksymalnie o 25% (pancerz).
Wojownik:
+
Duża ilość punktów życia.
Obrażenia przeciwnika może zmniejszyć maksymalnie o 50% (pancerz).
Możliwość zablokowania ataku zwiadowcy tarczą.
-
Niskie obrażenia.
=
BRAK
Statystyki
Mag:
inteligencja: wytrzymałość: szczęście
3:3:1/3:2:2/3:2:1(ostatni- build by Ravieli)
Zwiadowca:
zręczność: wytrzymałość: szczęście
2:1:1/3:2:3/1:1:1
Wojownik:
siła: wytrzymałość: szczęście
3:3:1/3:2:2
lub hybryda wojownika (pomysł deviana):
siła: wytrzymałość: szczęście: zręczność
1:1:1:4/1:1:1:5
Tutaj nasz wojownik będzie często wykonywać uniki + ma szanse na blok
tarczą, co daje wielkiego kopa podczas walki ze
zwiadowcami i wojownikami. Niestety ta postać będzie dostawała od magów,
ponieważ ta hybryda ma zbyt mało hp i małe obrażenia.
Offline